yıl 2012.....

köprünün altından çok sular geçti.....

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

22 Kasım 2012 Perşembe

YENİDEN DOĞUŞ PARTİSİ


En sonunda partimi yaptım,bazı şeyler istediğim gibi olmasada ufak aksaklıklar olsada güzel oldu partim...bu kıyafetimi iki sene önce Çin gezisinden aldığım tacı tayland ın geleneksel kıyafetini birleştirdim aslında bunları iki yıldır saklamıştım ,arkadaşlarımı şaşırtmak,eğlendirmek istemiştim araya bir üçüncü ameliyat ve extraları girince bugünlere kaldı...herkese çok süslü omalarını yoksa partime almıyacağımı söyleyip gözlerini korkuttum,amacım yine eğlenceydi,iyikide öyle yapmışım herkes  çok şık olmuştu,artık eğlence zamanı karamsarlığa yer yok hayat güzel.....yemeklerimmi beğendiler ama turşum top 10 listesinde birinciliği aldı bileydim...turşuculuğa başlardım....herşey güzeldi   kilo bile verdim....sık sık parimi yapsam neeee..verecek çok kilo var çünkü.....daha yapacak çok şey var......

 

Hiç yorum yok: